hej igen..

känner mig supersugen på att skriva och berätta nånting, grejen är den att de finns massa personligt jag skulle vilja berätta men de kan jag inte!!!!!
som jag sagt förut så kanske jag borde göra den här bloggen privat så jag kan skriva vad jag vill!

Imorn ska jag torteras, jag ska till en person här ute som heter Elena. Hon har magiska tummar som ska fixa min rygg... hon har just botat min kompis alvas diskbrott så då borde hon kunna bota mig. Jag har varit där en gång tidigare och då skrek jag så mkt att hon var tvungen att stänga fönstret, och det ska tydligen vara värre den här gången :S.....
bild på mig och min fina kompis ellen!
nu ska jag sova PUSSAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0