jamen hejsan igen då!

TJEEENARE MANNEN! HUR ÄR LÄGET??? JO TACK MED MIG ÄR DE BRA KÄNNER MIG BARA ANIGENS ENSAM HÄR UTE PÅ LANDET NU NÄR ALLA HAR DRAGIT TILL TURKIET UTOM JAG!!!!!

men jag är glad ändå för jag är blivande miljonär och ska få åka in till stan imorn till mina fina vänner!
om ni tycker jag ser trött ut så är de för jag har grinat.... som vanligt..... gör alltid det när jag kollar film, den behöver inte ens vara sorlig! PUST jag har nog förstörda tårkanaler....
ANYWAY JAG ÄR PÅ MITT FINA LAND OCH HAR SOM VANLIGT TAGIT MASSA BILDER SOM JAG NÅNGÅNG TÄNKTE LÄGGA UPP MEN SOM NI OXÅ VET SÅ KOMMER DE DRÖJA ETT HALV ÅR!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0