sabet 11b

ja de är min klass, den verkar rätt härlig! vi har haft idrottsdag idag och ja har lärt känna några av brudarna! Dom är roliga måste ja säga. Jag och milou hamnade i samma klass även fast vi inte hade sökt samma linje men de kändes bra att ha henne där även fast de inte blev så som jag hade tänkt mig det men de blir de ju sällan.... :)
Imorn kommer tvåorna och treorna och fyller ut lokalerna, jag verkar dock vara den enda som tycker de ska bli roligt med massa människor. Vet ifs att man inte kommer snacka med nån av dom typ men de är intressant att kolla på människor tycker jag :)
Va med en tjej från klassen en stund efter skolan och käka glass o myster, härlig tjej!
Sen gick jag hem till Wille och myste där med han o hans småsyrror, vi gjorde marängswisch och carbonara :)
Men nu är jag jätte trött så ja ska sova, ska nog börja gå o sova tidigare så ja kan va lite pigg :)

SLEEP TIGHT!
Willes lillasyster tvingade mig att ta av mig sminket för att hon tyckte ja va finare utan, söt va???????
PYSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0