prickigt ska de vara

Hejsan!!! ledsen för lite halvkass uppdatering men jag har ingen anleding till varför men jag har sovit o sovit OOOOOOOOOO SOVIT!!!!
anyway, känns som att jag är väldigt off.. känner mig tillbakadragen och mobbad. Nej men jag orkar inte göra nånting, vill bara ligga hemma och kolla film och sova.
Men idag ska jag sova hos felicia och imorn åker vi till LONDON!!!!!!!!!!
Det ska bli skit kul!!!!!!!!!!

Idag har jag varit hos nettan! vi har åkt bil med ner cabbat tak, skit mysigt en sån bil vill jag ha! Vi fixade lite klänningar som var lite förstora/trasiga. Bland annat denna fick jag av henne, Söt va???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0