i guess i have tooooo!

jag önskar att jag hade någon som bloggade åt mig ibland, eller att jag gick på autopilot.. det skulle va så jädra bra! har ni sett filmen Klick? Där så kan han ju bara spola fram när han gör dom tråkiga sakerna fast han ändå gör dom!!!!!!!!!!!!
Mamma sa just angående mitt val att inte träna:
Det gör inget om du blir tjock men du måste ju vara vältränad..!
SMART MORSA nej men det va väl sött right?
kanske lånar hennes friskis kort och går o tränar lite...
Måste träffa Nayomi så jag kan få min kamera och lägga upp bilder från min bal här på bloggen.
HOn ska få lägga upp dom bliderna på facebook eftersom hon gärna vill de <3
fräsch brud just nu,,, ska träffa teo nu vi hörssssss sen KANSKE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0