Step by step

1. hon lindade in mig i handukar..
2. Hon masserade in mig med krämer och oljor.
3. hon klämde överallt i hela mitt ansikte för att ta bort pormaskar och smuts!
4.hon kollade efter orenheter och typ vilken hudtyp jag hade.
5. jag fick någon typ av mask, kommer inte riktigt ihåg.
6. annsiktsbehandlingen klar! och jag fick lära mig jättemycket om min hud, har alltid trott att jag har fet hy men icke sa nicke jag har tydligen för torr hy de är därför jag har fått finnar.... :S låter konstigt men det är sant!
7. Hon la på mineralpuder, det va jättebra. Funkade både som puder, foundation och conciler. MYCKET BRA FÄRG OCKSÅ och den kändes inte så täckande heller den ANDADES som det tydligen heter..
9.Hon la på min ögonskugga, jätteroligt fick lära mig hur mycket som helst om hur jag skulle applicera min ögonskgga.
10. PÅ med mascara
11. & läppglans!!!
12 KLAAAAAAAR!
Btw allt smink va från Maria Åkerberg, jättebra tyckte jag att det såg ut och kändes. Det var fräscht och lätt att bära och ANDADES...! rekommenderas starkt
jag tycker oxå att det här med en sån här annsiktsbehandling är något som alla borde prova, TJEJER OCH KILLAR att bara låta någon ta hand om än super härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0