så här är det va!

Igår dog min mobil föralltid, förutom att den vakna idag kl 0610 och förstörde min dag genom att väcka mig för tidigt!!!!!!!!!!!!!! jag har aldrig känt mig så ensam, ja trodde jag skulle känna mig så föralltid. Tänkte på mitt liv.
Nu lever den Btw.
..
jag fick två häften i skolan idag, som båda är typ 40 sidor som jag ska kunna tills nästa torsdag....
det är 14 SKOLDAGAR kvar till i får lov -.- vilket jag vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuu...
min pojkvän är sjuk så jag får inte träffa honom o de känns som han inte vill träffa mig -.-
-----....------
känner mig så ensam! NÅN SOM VET HUR JAG KÄNNER???



Kommentarer
Felicia

kukunge. ring mig ist för att whina på el bloggo <3

2011-11-30 @ 22:35:47
URL: http://falafelflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0