Thailand

Tänkte berätta lite om thailand, men ja skippar första veckan för de ända vi gjorde var att ligga i en solstol o chilla... Visst de är mysigt men ja har gjort de så många gånger!
Andra veckan däremot var rolig! Vi bodde på en jättefin resort som låg vid havet. Vi hade en resturang som hette Memory som låg nära, där gick vi o åt hela tiden. Där jobbade två killar som var i samma ålder som mig så jag spelade fotboll med dem och fick se när dom surfa :-)
Vi var ute o snorkla och fick se en havssköldpadda, läskigt... Vi red elefant, o han som skötte det gjorde en gräshoppa av bambu till mig o min lillebror. Det var en mysig vecka, har inte så mkt bilder just nu men kan fixa det till sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0