Har semester!

Herregud vad jag och mamma chillar!!!!
Idag har vi bara legat på stranden och ätit mat. Mamma har badat 3 gånger vilket är helt galet för att vara henne.. Vi åt en suverän lunch bestående av jamón (lufttorkad skinka) och andra godsaker!
För första gången i mitt liv känns det som att jag inte vill va ledig längre, är as pepp på att börja skolan, kanske inte just pluggnadet men de ska bli kul iaf.
Har sett 12 inlines åkare idag men dock hade dom inte lika coola rullskridskor som mig.
Imorn flyttar jag in med min nya familj och träffa min nya rumskompis!! Ska klaga lite på värmen oxå, den tar kål på mig ska nog införskaffa en handfläkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0