23:42

Klockan är nu kvart i tolv och mitt worddokument är fortfarande helt tomt. Jag har börjat skriva på nånting och så har jag kommit en bit på väg och sen känt att det bara blir fel för att jag inte kan formulera vad jag tycker. Det slutar med att det kommer upp här på bloggen istället, för här behöver det inte vara rättstavat eller behövs läsas upp för någon. Mina tankar återkommer ständigt till att Maria inte lät mig och Freja möblera om som vi ville, men det känns fel att gå upp framför klassen och kritisera min värdmamma så det blir det inte. Problemet är att det är det enda som tar upp mina tankar just nu, det är väl därför jag är proffs på att blogga oxå.. Om jag har tur så slipper jag redovisa imorn och får göra det på tisdag istället. Saker jag har att se fram emot är filmkvällen på skolan imorn med Sibylla korv och räksallad, Sevilla resan på lördag. Dock är samlingen klockan 08.00 vilket inte är lika roligt. På lördag kväll blir det bio med Malin och Gustav och söndag blir det filmen Sanktum hemma hos Gustaf som vi har planerat ett tag nu. SHIT VAD JAG BOMBAR BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0