dagens middag!

Kanske ska börja lägga upp vad jag får till middag varje dag! Det är nämnligen väldigt annorlunda jämfört med vad man får i Sverige. Allt är väldigt flottigt och oljigt! Idag är det min favorit mat, fick dock en frukt som är lite möglig men jag gillar frukten så jag får väl äta mest på andra sidan möglet!!!
 
 
Det ni ser är linssoppa tror jag, med nån sås och morötter och nått mer. Sen har vi en baguette med philiadephia och jääättegod salami. Frukten, och ni kan kanske se det vita precis i hålet? Äppe jos, man har inte stora förpackningar här utan om man ska dricka jos så blir det i festis förpackningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0