humörsvängningar

Jag har ett väldigt spännande humör denna kväll. Jag har till och med känt av hur mina känslor förändras för var femte minut utan någon anledning... Det är faktiskt väldigt roligt när man är själv för det blir lite som att man inte är ensam. Just nu känner jag mig misstänksam, och för en timma sen kände jag mig jätteglad och där mitt emellan har jag varit ledsen och arg också!

Jag kanske fortfarande inte har fått rätt p-piller, jag får se om en månad annars får jag väl byta när jag kommer hem, inte svårare än så. Jag får helt enkelt varna alla som är nära mig väldigt ofta för mina elaka uppstötningar som skulle kunna uppstå.

Nu ska jag sova! godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0