schoolsoft

jag och Jasse sitter och chillar i skolan, ingen av oss ska ha våran svenska presentation så vi sitter och skriver dom just nu. Mitt är klart, och det låter helt ok, bättre än jag trodde när jag satt och skrev det igår kväll i alla fall.
Jag får tillbaka mitt geografiprov idag, jag är jättenervös för Ludde fick A och jag kanske får ett C för jag kunde inte svara på en fråga. Men C känns bra.
Jag har tagit med mig min byxdress till skolan så jag ska kunna sätta på mig den ikväll på filmkvällen för jag orkar ju liksom inte gå hem i mellan! :)
Idag regnar det, vilket jag tycker om. Det känns mer som Sverige då. Jag längtar egentligen inte hem, men det jag saknar är Stockholm. En stad jag känner till och som är mitt hem.
Jag saknar någon som vet hur jag mår utan att jag behöver berätta det. Det kändes bra att skypa med Pappa och Jessica och mamma i tisdags. De fattade direkt utan att jag behövde förklara varför och vad som hade hänt.


Kommentarer
Jessica

Finaste du! Stor kram från mig

2012-10-20 @ 00:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0