vad har jag gjort idag?

Ja ni vad har jag gjort idag? Idag har jag varit i skolan och våran klass fick en grov utskällning av våran mattelärare för att vi inte förstod vad hon mena... Sen satt jag i skolan och plugga med Gustaf, sen gick jag på stan lite med Jasse, Ellen, Erika och Linnea och sen färgade jag håret....
 
 
JAG ÄR BLOND!!! jag va blond innan oxå men nu är jag verkligen blondin! Jag fick spontanryck och gick hem till Filip och var där i typ 1 och en halv timme... Där skypade jag med pappa och Jessica så de fick "träffa" Filip. 
 
Nu ska jag sova för jag måtste bli bättre på att gå och lägga mig tidigare så jag inte är så trött i skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0