13 timmars sömn

Igårkväll så somnade jag kl 7! Helt underbart va det till Maria väckte mig och sa att maten va klar kl 9, då blev det snabbt ner och äta en smaklös fettdränkt pizza. Men samanlagt fick jag nog i alla fall ihop 13 timmars sömn igår. 
Igår va jag och fika med Dani, vi va på hans mormors café och drack mangomilkshake som jag aldrig har testat förut men det va gott. Idag har jag varit på Ikea med Freja och Jasmine, äntligen, vi har sagt att vi ska åka två gånger förut men vart för trötta för att orka. Det har regnat två dagar i rad så jag har kunnat använda långbyxor och gummistövlar, det har inte regnat här nere sen april så det var på tiden. Ja, vad mer kan jag berätta... lägger upp bilder strax på äventyret till Ikea.
här är vårat husdjur!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0