IKEA

Idag har vi somsagt varit på Ikea, det tar ca 25 minuter med tåget från Los Boliches och sen tar det typ 10 min att gå där ifrån om man inte klättrar över staketet och ner för en backe som vi gjorde. 
Planen var att köpa lakrits till mig och blommor till frejas rum! Och Freja fick äntligen sina köttbullar som hon har längtat efter!
 
Jag köpte två ljusstakar, en kaktus, julkola, tunnbröd och doft ljus! Freja köpte två krukväxter, en tavla, toaborste och ljusstakar! Jasse köpte doftljus, tetermos och massa godis! 
Vi är i alla fall väldigt nöjda med dagen, vi köpte biljett på vägen dit men eftersom det inte va någon som kollade så skippade vi det på vägen hem. Nästa besök på ikea så ska jag och freja köpa nya sängkläder för dom vi har nu är groteska och skär sig med färgerna på väggarna! 
vi tog en stöddonut på vägen.
småland finns
Tänk om spanjorer kunde inreda sin hem som svenskar.... Det ser ju förjävligt ut i vårat hem!
 


Kommentarer
Anonym

Lägg upp bilder på ditt rum Sofia och vilka du bor med!!! Har du det bra där nere?? Jag saknar dig, puss!! <3

2012-09-27 @ 23:38:01
Anonym

Det var jag Ofelia som kommenterade så du vet hahaha, puss!!

2012-09-27 @ 23:38:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0