rocka på!

Jag gick upp för tidigt idag, jag har nu all tid i världen så jag tänkte lägg upp ett mycket djupt inlägg kring min tjocktröja!
 
Lyckan jag känner för att sätta på mig denna vackra kreation är svår att beskriva. Att åter igen få känna känslan av att ha något varmt och skönt på mig för att skydda mig på de "kyliga" vindarna som nu har börjat vina längs fuengirolas fortfarande trötta gator. 
Jag vill så gärna ha höst, att ha på mig jeans och en tjocktröja är dagens önsketänktande, istället kommer jag mötas av en slungade värme som gör att var enda svettkörtel vill vara med och leka!
 
Aide


Kommentarer
Felicia

djupt.

2012-09-19 @ 09:30:07
URL: http://sheslikeheroin.blogg.se/
milou

men åååååh tjocktröjan in my heart <3

2012-09-20 @ 14:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0