ska jag berätta hur romantiskt?

I lördags så var jag ju som sagt på hemmafest typ. Hos en kille jag aldrig pratat med typ... Han gick här förra året och nu kommer han hit till spanien för att han inte har några vänner i sverige, låter hemskt men det finns en anledning till det. Förra året när vi skulle göra bordsplacering till Nobelmiddagen så förstörde han hela den och vara bara den största idiot man kan tänka sig. Tänk er en idiot och så tar ni det X10,det är han. Gick i alla fall dit för jag ville inte ligga hemma ensam. 
Jag hade superroligt med Jacqueline och vi satt o snacka hela kvällen och jag fick ÄNTLGEN spela kort, SOM JAG HAR TJATAT, aldrig nån som vill spela kort med mig... Dom är väl för coola för det x)
 
Dani och jag var jätteromantiska hela kvällen, vi dansade tryckare hehehehehehe och så sjöng vi spanska låtar i varandras öron heheheheheheheh, kan länka låten vi sjöng, nu ger den mig härliga fjärilar i magen när jag lyssnar på den!
 
påväg hem blev vi jagade av en hund, en jättestor hund kl 2 på natten som var lös (det var därför jag sprang hem) den följde med oss typ halva vägen hem och den morra och skällde och va jätteläskig men jag och dani är så snabba så vi sprang ifrån den. Helt ärligt... Dani är inte så snabb, jag däremot ojojojojoj som ett spjut!!!!
 
Igår när vi vaknade så hade martina köpt julkalendrar till oss som vi fick äta och imorse åt vi en oxå!!!!!
Tyvärr blir det ingen imorn men det är ju iofs bra för då får jag fler på onsdag!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0