Sjukdom efter sjukdom

Idag har jag och Dani legat hemma hela dagen för båda är sjuka! Jag har huvudvärk och jag har haft det ett tag nu. Sååååå tråkigt att vara sjuk hela tiden, känns som det räcker nu!

Helgen har i alla fall vart mysig, jag och Dani gick ut i fredags och jag var med och firade Amandas 18 års dag. Egentligen borde jag också vara myndig nu och få göra vad jag vill om bara mina föräldrar hade gjort mig lite tidigare!
Vi har nu kollar klart på alla 3 Jason Bourn filmerna, har bara fyran kvar, men eftersom det inte är samma skådis så är den lite fake...

På lördag ska vi till Cadiz och gå på världens tredje största karneval, men mer om det när helgen börjar närma sig!
God natt och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0