Tvingad till fotbollsintresse

Sitter och kollar på Madrid-Barcelona tillsammans med dani och hela hans familj! Jag är ju egentligen inte så intresserad av fotboll men eftersom Dani älskar Barcelona så måste jag se varje match dem spelar....
Danis farfar och farbror är här på besök för att kolla på matchen också och eftersom hans farfar är lite äldre och spansk så vågar jag inte sitta nära Dani och om de frågar så måste vi säga att vi sover i separata sovrum!

Imorn blir en spännande dag för jahaja nämligen ta hand om Danis lillebror under dagen, känns som ett stort ansvar men de e bara att ge lillkillen min mobil och en juice så är han nöjd!


ENDAST 10 min kvar av matchen och Madrid leder med 3-0.... Kommer få en "trevlig" kväll med min inte så glada pojkvän



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0