waiting for bells!

Hejdär! Nu börjar det närma sig! Om 1 och en halv timme går bussen och jag har inte ens duschat än. Jag har gjort pasta sallad i alla fall och Bella kommer om 10 min!
Vi ska till Cadiz och gå på världens tredje största karneval... SPÄNNANDE! Sitter och föräter mig på onyttigheter och jag ska väcka freja om 20 min....
Jag glömde mina vingar i skolan, men som tur var så hade Laura extra att låna ut, tur ska man ha!
Jag och Dani har med oss kuddar och filt som vi ska ha på bussen, och vi ska köpa lite snacks också så jag kan stilla mitt sockersug. Hur som helst så måste jag rusa nu, har köpt tre par lösögonfransar och inget av dem hade lim i sig så jag har lite panik, hoppas bella hittade lim på Corte Ingles!
CIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0