everything that kills me makes me feel alive

försöker skriva en filosofisk uppsats om vad döden är..... det är ju en fråga jag inte kan svara på i alla fall. Uppgiften är väl egentligen att jag ska svara på om man bör frukta döden eller inte efter filosofiska teorier som finns idag. 
Jag fruktar döden, som FAN! Men det är bara om jag skulle dö nu, när jag är 90 fruktar jag förhoppningsvis inte döden för då hoppas jag att jag känner att jag har upplevt det en vanligt svenne ska uppleva, älskat lika många personer som en vanlig svenne och gjort det bästa att mitt svenneliv. 
För att definiera vad döden är så tror jag man måste definiera livet först. Eftersom att alla har olika syn på vad livet är så har nog alla olika syn på vad död är. Tänk bara alla hinuder som längtar tills jordlivet ska ta slut för att det är en enda lidande, konstigt uppfattning måste jag ju säga. 
 
Lily då, danis hund, vad tror hon om döden tror ni? Jag tror inte hon tänker på det ett dugg. Jag tror bara hon är jättenöjd för att hon får ha sin gula boll nu när bara jag och dani är hemma (dom brukar gömma den för henne för att hon är för jävla jobbig med den) och får springa runt med den i munnen hela dagarna om hon vill!
 
Dani ligger fortfarande och sover och jag har hunnit skriva en halv sida på min filosofi, varit ute med Lily, druckti te, skrivit dagbok och bloggat!!! JAG ÄR HELT JÄVLA FANTASTISK 
 
 
Saknar dom så himla mycket just nu!!!
så här glad är hon över sin boll
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0