Måndagsmys

Jag har jobbat idag som vanligt, bajs! var iofs kul idag eftersom att jag nästan lyckades bli kompis med min kollega. Har insett att jag skulle behöva ett år i England efter det här, min engelska SUUUUUGER kunde inte ens hålla en konversation med en jävla indier (jag är ingen rasist) och de flest indier är inte så bra på engelska men jag borde vara bättre och det var jag då verkligen inte.....
Dani hörde mig prata spanska idag och han tyckte att jag va duktig så det gav ju en liten BOOST till självförtroende hehehehe, kanske ska konvertera till spanjorska :))))
 
Nu blir det myskväll med film och sova, framförallt sova, sova, sova och sen sova lite till, tills klockan ringer klockan 8 imornbitti.............
 
Jag o NINO storstäda huset idag efter som det luktade sopor överallt och dammet spred sig i våra näsor!!!!
Nu luktar det gott och man behöver inte vara rädd för att nått ska bita än i rumpan när man bajsar <3 <3 <3
 
allt jag städade bort under min säng (Y)
å så har vi tänt alla ljus så det ska bli varmt o mysigt i rummeT
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0