ni vet när allt rasar

jag får panik och vet inte vart jag ska ta vägen. Dom här p-pillerna gör mig till en galen människa på riktigt.... Det är som att jag går in i ett mörkt hål och den enda som kan få ut mig där ifrån är Dani. Han är den som får ta smällarna och ändå förväntar jag mig att han ska stanna hos mig och hålla om mig. 
 
Jag får svårt att andas och tårarna bara rinner okontrollerat. Min hals brinner och magen krampar. Sitter här och försöker äta macka som dani va o köpte till mig, han e så bra, han vet vad jag behöver och ändå så stöter jag bort honom som att han inte vore någonting. Förstår inte hur min hjärna resonerar, jag menar bara för att mina hormoner jävlas med mig så behöver väl inte hjärnan trilskas. 
 
Jag känner mig som dom där gubbarna i nikotin reklamen, den är så sjuk bra med dom där gubbarna som hoppar runt i huvudet på personen. Allt bara skriker i mig he


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0