ofta student

asså hur sjukt är det inte att jag ska ta studenten efter det här läsåret??? Jag menar jag va ju förfan liten nyss..... jag har alltid tyckt att dom som går på gymnasiet är så himla stora och nu ska jag gå ut gymnasiet, hur hände detta och varför gick det så fort. Ja MAMMA OCH PAPPA ni har rätt, man ska passa på att vara liten så länge man kan. Men vet ni vad jag tror, jag tror att just det måste man inse själv. Man inser inte att man är liten tills man är stor. Om ni (mamma o pappa) hade sagt till mig att ni bodde i Spanien när ni va 17 så hade jag blivit riktigt impad och tyckt att ni var väldigt unga som redan hade "flyttat hemifrån"när ni va 17 liksom.... Så till alla blivande föräldrar där ute, här är ett råd: Försök inte säga till era barn att dom är små, få dom att göra så mogna saker som möjligt så de inser hur små dom faktiskt är.. för det är inte förrän man blir PUT TO THE TEST som man förstår att man inte är bäst i världen (även fast jag är det) och att man kanske inte vet mer än alla andra!
 
DEEP 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0