oj de va ju inte bra

Hoppsan.... Råkade få en betygsvarning i projektarbetet! INTE BRA, första jag någonsin fått förutom den som va på skämt (hahahahhahahahah kul) förra året. 
Jag hade inte riktigt fattat hur viktigt det var att följa tidsplanen inom projektarbetet, jag menar det ska vara inne i typ april så vad spelar en projketplan för roll i början på november????
 
Jag och Emelie ska göra en podcast där vi jämför sex i Spanien och i Sverige. Dock måste vi koppla det till samhälle så vi kan inte göra som Ligga med P3 och bara prata om sex utan vi måste även ta med hur tabubelagt det är i samhället och hur öppen man kan vara om ämnet i allmänhet. En del saker vet vi redan, tillexempel att andra sexuella läggningar än hetrosexuallitet inte är lika accepterat här men vi vill ändå ha det konkret svart på vitt hur homo, bi, och transpersoner lever i förhållande och så. Vilket seriöst inlägg det blev, ni som läser min blogg kanske fick er en chock nu!!! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0