skolans bitch

Fick ju höra världens roligaste sak imorse. Martina hade varit på föräldramöte igår på skolan och tydligen så skrämmer jag folk. Några stackars tjejer i 8-9 tycker att jag är väldigt bitchig och de hade även nämnt att jag är Danis flickvän, kan det möjligtvis handla om att dem kanske är lite förälskade i min pojkvän? Jag menar jag måste ju vara den minst läskiga människan på hela jorden, jag kan inte skrämma nån och vara elak är inte min starkaste sida, eller inte vad jag är medveten om i alla fall. 
 
Sitter och läser min bok som skulle vart utläst till idag men eftersom att jag inte har kunnat fokusera på något annat än just en annan sak så har jag inte kunnat läsa. Förklarade lite ytligt för min lärare och eftersom att hon bara är jätteglad att slippa rätta en Book Review till så var hon väldigt förstående och sa att jag får ta den tid jag behöver och när jag är klar så kommer jag och säger till henne! HYGGLIGT
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0