svett

 
Min pojkvän frågde just mig om det är jag som luktar svett... Jag tycker i alla fall att jag luktar jättegott.
Tänk om jag går runt och luktar svett utan att jag vet det, det är en av mina största farhågor. Förhoppningsvis så har jag bra kompisar som säger till om jag luktar så illa. 
Idag har jag gjort något jätteroligt. 
Igår köpte jag en parfym till min pojkvän. Samma parfym som han hade i början av vårt förhållande. Sen köpte han en ny skitparfym som luktade bajs och så säger puckot att "den här parfymen brukar tjejer gilla" Nu har han iaf den parfymen jag tycker att han ska ha, som luktar som honom. 
 
Jag ställde den i alla fall i hans skåp och så när han öppnade skåpet så stod den där! 
Nu kom han ut hit och hade hittat den och luktade jättegott!!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0