time goes by

 
Shit jahapp då va den här veckan slut. Jag satt här på typ samma ställe för exakt en vecka sen och va så mega taggad på att den skulle börja, jag tänkte att jag skulle skolka hela veckan och hänga med dom som kom men så blev det inte. Jag blev sjuk såklart. Jag försökte i tisdags att ändå vara social och det va kul men sen mådde jag ju ännu värre i onsdags och kunde inte gå till skolan och inte heller jobba. Sen fick jag huvudvärk i torsdags när jag va supertaggad på halloweenfest, jag gick men jag hade huvudvärk hela tiden. 
 
Nu är i alla fall veckan slut och jag är fortfarande inte frisk och jag kunde inte vara så mycket med alla som jag hade velat, jag har ju helt klart misslyckats. Plus att nu ligger jag efter jättemycket i skolan.......... BAJS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0