Una noche romantica

I torsdags hade min söta pojkvän hällt upp ett bad och tänt ljus och gjort te och nutella mackor till mig. Han har börjat göra så mycket fina romantiska och omtänksamma saker att jag blir helt glad och lycklig i hela kroppen! Igår hade han gjort croissanter i ugn till frukost och gav till mig. 
För att ge ett tips till alla par där ute så måste jag säga att om man hela tiden visar uppskattning och gör saker med varandra så blir förhållandet mycke bättre, man måste liksom vårda det. DET HAR JAG LÄRT MIG DE SENASTE VECKORNAA!!!!!!!!!!! 
 
Ikväll ska vi kolla på The Internship och jag ska få massage och äta pringels, han får inte äta pringels för han är gluten intolerant så jag har ett helt rör för mig själv!!!!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0