dagarna går

HEj hallå, såg nu när jag loggade in att ett inlägg inte hade publicerats, undra om det blir så med många inlägg....
 
I vilket fall som helst så går tiden så fort. Sjukt att det här är mitt sista år på gymnasiet och sen kommer vuxenlivet, vad ska man göra då liksom? Jag menar jag har ju förfan planerat att ha barn tills jag är 28 vilket bara är 10 år. Under den tiden ska jag hitta rätt man att få barn med (om jag inte redan har det..) jag måste utbilda mig till något kul och då måste jag ju först komma på vad det skulle kunna vara, sen måste jag skaffa ett jobb där jag tjänar tillräckligt med pengar för att kunna försörja en familj. OCH SEN DÅ??? SEN ÄR LIVET SLUT!!!
Har typ fått dödsångest för att jag har insett att det jag helst vill med livet är att ha en fin familj och trivas i min vardag men när jag har uppnått det då? NJUTA? Jag menar alla säger ju att det är själva "klättringen" som är det bästa så när man väl är på toppen så måste man ju sätta upp nya mål. 
Insåg nu att jag inte får med alla mina tankar i ett inlägg så måste väl skriva ett till, men då blir aggan glad iaf 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0