efter en tuff helg

jag måste köpa en dagbok. Om mitt humör ska fortsätta gå så här upp och ner så måste jag få ner mina känslor på papper. På fredag kommer mamma och det blir bäst, kan behöva en stabil själ nu i detta kaotiska huvud. I fredags så var vi ute, vi gjorde drinkar och lagade mat här hemma hos oss först och sen gick vi ut och dansa!
 
Vi fick fina drinkglas av Lippan i inflyttningspresent som vi invigde. 
Igår så hade jag och Dani 1 års dag, gay ja vet men ändå värt att firas. Kortaste året nånsin... Har panik för att snart ligger jag på min dödsbädd och tänker på hur fort mitt liv gick och att jag inte genomförde något. 
 
Igår var vi på nån så kallad myskväll på skolan där det var mat och stela lekar där man skulle "lära känna" varandra för att få bättre sammanhållning på skolan. Det dom inte förstår är att det blir ingen sammanhållning utan killar för de flesta brudar (ta inte illa upp) är jävligt dömande. Jag är likadan så.... Men det blir inte lika bra utan killar så är det bara.
 
Här är lite bilder iaf!
 
vi var ju tvugna att ha glass såklart!
lille manuel när han leker inte nudda mark.
vi firade med churros såklart, nästan lika gott som thailändska pannkakor!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0