servitris numera

Nu ska jag strax gå och jobba min fjärde dag på mitt nya jobb! Jag fick jobb på ett litet mysigt café som heter Andino. Det är colombianskt och har det godast kaffet någonsin. Man tjänar minimala summor men jag lär mig iaf spanska samtidigt vilket jag tycker är lite själva poängen med det. 
Jag ska köpa en dagbok för mina p-piller ger mig sådana humörsvängningar att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Igår låg jag hemma hos Dani och grina och idag på kommunikationen så fick jag värdlens anfall och fick helt ont i hjärtat och blev jätteledsen, började dock inte gråta iaf!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få något lugn i kroppen och slippar dessa upp och ner dalar i mitt humör. Har testat 4 eller 5 olika p-piller och inget verkar fungera tyvärr.... så hata mig inte om jag är arg utan hata mina p-piller
.
 
Nina är iaf superlycklig
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0