when my world is falling apart

jappppppppp jag tänkte inte gå ut för mina hormoner spökar igen men jag tänkte att sitta och kolla på fulla människor är alltid kul och dessutom så kommer jag bara ligga hemma och gråta annars så vad är det värsta som kan hände egentligen??
 
Fick massa skäll idag på jobbet för att jag råkade göra fel kaffe hela tiden men det är piss jobbigt att både hålla koll på alla kunder och prata spanska samtidigt, blir så stressad för att jag inte förstår någon.
Va en tjej som kollade på mig som en idiot när jag trodde hon sa Pequeno istället för Pate, hon fick säga om typ 4 gånger innan jag fattade vad hon ville ha. Måste verkligen se blond ut heheh
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0