lägenhet kirrad, woopwoop

Den här söta kvinnan va på banken, hon tyckte väl att hon va stilig i sina pyjamasbrallor
 
Hej jag är en bortskämd skitunge som är bra på att argumentera. Kanske borde förklara tidigare mening som kanske inte riktigt stämmer helt och hållet. Jag har som ni kanske vet letat efter en lägenhet ett bra tag nu och har blivit jävligt förbannad när mäklare har ringt upp samma dag som visningen och sagt att lägenheten radan är uthyrd. Men igår då i alla fall så var vi och kolla på en lägenhet som jag hade väldigt dålig inställning till då jag visste att den låg 75€ över budget så när vi kollade på den så var jag väldigt skeptisk. Insåg i alla fall idag efter att ha fått två till NEJ från andra lägenheter att det måste bli den eller ingen i princip. Jag bad då min snälla pappa, eller nej det gjorde jag inte. Först sa jag att jag kan betala mellanskillnaden eftersom att jag ändå tjänar egna pengar, men snälla pappa sa att han fixar. Jag betalar el, vatten och mat själv så det är ju ändå bra! Det va väl det.... Stter och äter PMS godis. Har fått hårigare mage, får alltid det när jag ska ha mens. Får hårig och uppsvullen mage samt finnar. Fräsch.


Kommentarer
Milou

Hahaha dör av dina damptexter xD

2014-02-10 @ 20:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0