måste erkänna mitt misstag

I tidigar inlägg så skrev jag "Confianza" och det finns inget som heter så på spanska fick jag lära mig idag... Eller det finns men det betyder inte det jag trodde att det betydde. Jag chansade att det hette så för att det lät som att Dani sa typ så, min chef sa iaf idag att det hette nått annat men då va jag redan så generad att jag hade slutat lyssna. Jag gör ständigt bort mig i alla situationer när jag ska prata spanska. Alltid när danis pappa frågar mig de allra simplaste frågorna så totalfailar jag alltid och svara nått helt irrelevant, och ibland när jag inte förstår vad han frågar så chansar jag bara på Si eller No och vad jag än gör så lyckas alltid mitt svar blir fel :( :( :(
 
Här får ni en bild på när danne sover
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0