mat bortskämd

Har idag insett hur bortskämd jag har varit under min uppväxt när det kommer till mat. Riktig mat har alltid funnits att få både lunch och middag vilket jag inte ens har uppskatttaattt!! Med tack såååå mycket för allla måltider alla har stått och lagat till mig <3
 
Här i spanien är det ju inte riktigt samma matvanor. Till och med i den svenskinfluerade familj jag bor i så äter de ändå bara en gång mitt på dagen och sen äter dom mackor på kvällen. detta är ett koncept som inte funkar för mig. Lite tortilla och soppa som middag är inte stabilt, det gör mig bara sockersugen och gör att jag istället går och äter upp mina flingor som jag släpade från sverige....
 
Jag har lagat pannkakor till mig och killarna 2 gånger på 1 vecka vilket jag vet inte är så nyttigt men om man är sugen så är man!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0