Nagelskit

Gjorde naglarna igår och ville ha med orangea tippar vilket jag såg på typ nån kund som va jättefint. Kom dit och allt såg bra ut när hon satt med den där lampan över osv. När jag kommer ut i alla fall så syns inte det orangea lika bra och går tillbaka och frågar varför. IDIOTERNA svarar då att det är NEON och syns bättre i mörkret eller nått men det syns knappt i dagsljus. Skitsamma tänkte jag det ser ändå helt ok ut typ...... men idag, dagen efter, så har dom redan släppt i kanterna och en av naglarna är trasiga. Ska ju inte gå tillbaka dit igen och göra dom i alla fall. Ska gå dit imorn och be dom fixa på den som har gått sönder men det här GÖR MIG SÅÅÅÅ FÖRBANNAD!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0