new shoes

Köpte skor på rean från Mango som jag har tittat på jättelänge och nu har jag i alla fall köpt dom men nu vvill jag inte använda dom. Det känns så uppklätt jämför med mina vanliga convers och tt han dom tillsammans med skinnajackan känns ju bara uteslutet för då kommer jag ju se så tuff ut att folk kommer svimma (skämt). 
Känner att jag måste skriva så där skämt inom parantes för att jag är rädd att ni inte fattar när ajg skämtar!!!!
 
I alla fall så har jag på mig skinnjackan för första gången idag och jävlar vad tight jag känner mig. Tighta byxor, tight tröja och som grädde på moset, en relvativt tight jacka!!!! 
 
Dom är ju väldigt normala och fina men jag har aldrig varit dirket classy (stavning) så dett är nått helt nytt, men ser ändå lite fram emot att använda dom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0