toa plugg

Igår fick jag jätteont igen efter jobbet och var tvungen att sitta på toa i princip hela kvällen. Hade lovat dani att hjälpa honom med hans vetenskapliga uppsats så vi satt inne på toa med mina smärtstillande, en vattenflaska fylld med 6 citroner och varandra. Ändå ganska trevligt måste jag säga!
 
Dani har blivit beroende av Paradise Hotel även fast han inte vågar erkänna det så kan jag se lusten efter att se nästa avsnitt brinna i hans ögon. Kan inte klandra honom, dom är så korkade i de programmet att man bara inte kan sluta kolla. Det är som att kolla på ett barn som inte kan passa in kuben i triangelns hål och inte kan förstår varför... Tragiskt men så kul!
 
Har även köpt en skinnjacka. För er som känner mig så förstår ni att det är ett stort steg för mig. Myskläder har alltid varit min passion och att gå från en skön kappa eller vad det heter till en relativt tight skinnkreatur får mig nästan att vilja stanna kvar under täcket på morgonen. Men jag ska klara detta för jag är ganska snygg i den faktistk (Y)
 
 
Lite bilder från nyåR! Fantastiskt spa på hotellet <3
 


Kommentarer
Ellen

Supersnygg!!

2014-01-09 @ 16:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0